Matchen

God kväll!
Till att börja med måste jag säga att Skuttunge var bra, dom var dessutom mycket mer taggade än vi var så de var värda att vinna.. Typ.
Såhär i efterhand är jag frustrerad över att jag känner att jag mer eller mindre bara sprang omkring som en skållad höna och inte gjorde någon smärre nytta överhuvudtaget, jag är även frustrerad över att jag blev kapad tre (3) gånger av samma tjej, bakifrån! Allt som hände var en frispark och att jag käkade lite för mycket såna där gummipluttar som finns i konstgräset. Fy.

Nu ska vi vara positiva! Ehm... Jag har typ en blodblåsa på min stortå där det inte längre är en nagel, fast det är inte positivt, det gör bara ont..

Lika bra att ge sig, skriver något otroligt roligt imorgon. Samt att jag fortsätter med meningar om livet - positiva såna!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu