Måndag

Vaknade imorse, kollade ut och insåg att det skulle bli tufft att springa med tanke på att det inte var plogat. Jag trotsade de oplogade gångvägarna, det var ganska dumt egentligen för det gick verkligen inte att springa. Höll väl igång i ca 15 min innan jag bestämde mig för att gå hem igen och göra ett nytt försök ikväll efter jobbet..

Det går ganska okej för mig gällande att inte stoppa mig massa onyttigheter, förutom cidern i fredags och kakorna jag bakade. Haha, det låter illa. Men vi kan se det som såhär - jag har gått ner 2 kg. Inte så att jag behövde det, och det känns ganska konstigt med tanke på att jag kör ju ändå ganska mycket styrka. Muskler väger mer än fett.
Äh, det viktiga är väl att man känner sig i form? :)

Kommentarer

Desirée

Det viktigaste är att man själv känner sig nöjd ;)

12:59:45 / 2010-03-22 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu