Here we go again

Pratade med ett stycke fotbollscoach för ett tag sen. Han undrade hur mycket snabbare jag hade blivit (hahaha) och sådär. Och eftersom jag nu har mina helger hyfsat lediga så ska jag faktiskt vara med och spela på söndag, eller jag blir i alla fall kallad. Och denna säsong kommer jag få springa på vänster ytter, som det lät på honom i alla fall. Det blir roligt!
Tänkte att jag skulle komma och visa mitt intresse på någon träning, men med tanke på att jag jobbar som jag gör och ska hinna med övrig träning i veckorna så blir det dessvärre inte så. 
Som sagt, Alsike konstgräs (?) på söndag ^^,

Rena rama fotbollstalangen, or not!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu