Gårdagen

Det var en hemskt intressant kväll på Göteborgsnation igår. Det var sagotema så en del folk var utklädda till tänderna, hemskt kul att se.
Efter middagen dansade vi lite och hade riktigt roligt. P.g.a det så fick jag allt veta att jag hade "vart med alla" där inne (ja, inte alla kanske), vafan är dansa att "vika ut sig"? Nä jag vet inte, men att bli kallad slampa, det var iaf det han ville ha fram, mer eller mindre, är faktiskt ingen höjdare. Jag kände mig just i det ögonblicket väldigt kränkt. Det värsta är väl att jag inte kan släppa det riktigt heller.

Förutom detta så var det riktigt kul igår! :)

Detta var förövrigt min "dam-vid-hovet"- utstyrsel.

Kommentarer

Sussi

Vilken nolla :(

14:41:24 / 2010-03-02 - http://sussey.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu