Fjörtis

Jag hittade en massa roligt från typ 06, 07 & 08. Huuuur mycket bilder som helst, och jag kan nästan slå vad om att om jag hittar min gamla mp3 så finns det musik som går med alla bilderna.
En person som är med mer eller mindre i alla olika mappar är Desse, helt sinnessjukt egentligen, men kul! ^^,
Andra som är med en hel del är Sandra N, Sara, Madde, Gabriella, Sofia, Desirée A, Jessica, Hannah, Sanna och såklart Sandra L.
Jag satt på riktigt och skrattade högt åt en hel del! Dock tänker jag inte slänga upp så mycket bilder, alla som var med vet ju vad som hände, förhoppningsvis. Men söker ni bilder från något speciellt tillfälle kan ni ju höra om det finns! :)

Ett gammalt kollage med mig och Desse kan ni ju iaf få njuta av. Haha
Så jäkla dåligt gjort är det..

Kommentarer

Desirée

vad har du för roliga bilder på mig?:O

19:59:44 / 2010-03-17 - http://desireedesign.blogg.se/

Desirée

sv: HELT KLART! :D

21:07:27 / 2010-03-17 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu