Efteråt

Det var så att jag var klar med mitt skrivande redan efter 20min imorse, satt dock kvar 40min extra för man vet ju aldrig om det kommer en snilleblixt eller inte. Det gjorde dock inte det utan jag skrev ner massa som egentligen bara var massa dravel. Förhoppningsvis var något av det dravlet vettigt. Jag fick även till det på detta sett:
"Beskriv Aristoteles syn på natur och kosmos och något mer."
- Massor om kosmos blablabla.
Naturen var för Aristoteles en väldigt fin plats att vara i, och sen lite mer utvecklat vad han tyckte och tänkte på riktigt...

Seriöst, ibland är jag förvånad över min egen dumhet. Inte konstigt att det var Kokonut där en period, haha.

Hur som helst gick jag till gymmet efteråt, som komiskt nog ligger precis vid skriv salarna, körde programmet där då jag inte åker till Bosön idag utan imorgon. Passade även på att sola, i hela 6 min, och surprise - prickig korv. (medveten sär skrivning)

Kommentarer

Bitterfittan

haha jaså? verkar som att många trodde det om amir hehe. vad gör du idag snygging?

16:16:17 / 2010-03-19 - http://frokenbitterfitta.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu