Amerikanska flaggan

Exalterad över att lönen trillade in på kontot idag så tog jag tag i en grej som har stört mig sen förra året, jag behövde en ny bikini. Så efter jag hade vart och hämtat min tenta (kan inte sluta skratta över mitt eget misslyckande) så drog jag till H&M.
Det fanns en del att välja bland, men beslutade mig för en blå bandeau. Tycker den är underbar. Hur som haver så senare under dagen när jag sitter mellan mina samtal och har det lite tråkigt så slog det mig att jag kommer se ut som den amerikanska flaggan i denna.
Med tanke på att jag redan är vit, det är stjärnor på bikinin, jag bränner mig och blir röd, och bikinin är huvudsakligen blå.
Lite misslyckat av mig, menmen visst är den ganska läcker? :)


Sen att man skulle kunna putsa lite på kroppen också är en annan femma ;)

Kommentarer

Ewezi

Snygg:D

21:43:34 / 2010-03-25 - http://ewezi.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu