3 dagar kvar

Det var en okej dag på jobbet idag faktiskt. Kul att Oscar trodde att jag var på Friskis i morse, haha, men inte var det jag som var där och sprang på bandet. Friskis och Svettis ligger dessutom lite taskit till för att jag ska kunna träna där.
Hur som helst, jag är fortfarande för snäll i mina avslut, och det stör mig något så fruktansvärt. Sålde dock idag så något gör jag ju uppenbarligen rätt :)

Det är inte mer än tre hela dagar kvar fören vi åker till Italien. Längtar som en tok! Var dum nog att köpa skavsårsplåster på apoteket när jag kunde ha tjänat en 10a genom att inhandla dessa på Stadium ist, vilken miss i kassan. ^^,


Ska bli så skönt att möta våren i Rom!

Kommentarer

Martina

Ah vill med aka!

23:53:53 / 2010-03-30 - http://martiiinas.blogg.se/

Desirée

Jag har inhandlat schampo, balsam och duschcreme till oss! :)

13:26:32 / 2010-03-31 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu