Jag klarade det!!!!

På riktigt, uppkörningen kan ha vart det värsta jag någonsin varit med om. Jag trodde verkligen att när vi åter igen rullade in på trafikverkets parkering att jag hade kuggat.
Hur nervös som helst och så kläcker han ur sig att jag om en vecka får lite instruktioner på posten angående att sitta med ena foten på kopplingen i korsningar. Jag fattade vekligen ingenting, vilket karln måste ha sett då han sa att jag hade klarat det.
All nervositet släppte och jag började gråta som en femårig flicka som tappat huvudet på sin barbiedocka. Det var verkligen länge sen jag grät så jag hulkade, haha.

Hur som helst då så kommer mitt körkort på posten om ca en vecka, och fasiken vad underbart det känns!!

Kommentarer

Daniels mamma

Hej Kajsa,



Desse uppmande att vi skulle gratta dig till ditt körkort så STORT GRATTIS!!! Snyggt jobbat!

12:25:02 / 2010-06-05

Desirée

GRATTIS BABE!! :)

10:23:40 / 2010-06-07 - http://desireedesign.blogg.se/

Sussi - 21 år, mamma och student!

Grattiiiiiiiis :)

09:56:40 / 2010-06-08 - http://sussey.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu