Koffeinberoende

Sitter på HBT och pimplar kaffe och läser lite gamla skvallertidiningar bara för att få tiden att gå. Har suttit här sedan 9 i morse och ska sitta fram till kl 19 ikväll. Skönt att ha något att göra på en söndag då vädret är ganska kasst men det är lite tungt att veta att det inte blivit mer än en ledig dag denna veckan och det var igår.
Imorgon drar ju jobb veckan igång som vanligt.

Kan ju säga det att helt dött är det inte utan det rullar ca 15 bilar på anläggningen i Åkersberga (anledningen till att jag är här) så telefonen ringer med jämna mellanrum och en del chaufförer är riktigt trevliga och åtminstone lite pratglada, så alldeles helt sällskapssjuk känner jag mig inte, haha. ^^


Kommentarer

Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

13:28:55 / 2010-07-18 - http://hallgreen.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu