TÄNDER

Det blev inget säljande av försäkringar idag, utan jag blev sängliggandes hemma. 
Det hela började igår med lite molande tandvärk. Fine liksom, visdoms tanden gör ont i mellan åt, inte mycket att göra åt. Men så vaknade jag imorse med att hela skiten var uppsvullen och att öppna munnen var en plåga. Ringde till tandläkaren och hon sa att jag skulle ta en alvedon, hoppas att lite av smärtan / febern försvinner och typ käka glass för att kyla ner det hela lite.
Nu sitter jag  här. Det gör fortfarande ont, men det är knappt svullet längre och detta utan att ha käkat glass. Jag vill ha glass. Har då inte känt mig tillräckligt pigg för att gå ner och köpa glass. Så har suttit med isbitar i stället. Inte lika gott men nog så svalkande.
Hoppas det känns bättre imorgon så jag kan komma iväg till jobbet. Det suger att bara sitta hemma. Faktiskt!

Kommentarer

Sandra

Känner igen det där, vaknade upp i somras och det kändes som om en golfboll var påväg upp. Ont som fan!

15:54:45 / 2010-01-13 - http://saandramaaria.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu