NYTT

Det var riktigt fräscht inne på Bosön, nya banor och allt, ser ut som ett enda stort blått hav med en stor orange ö i mitten. Haha. Dock så gick det inte att höja kurvan (?) så det blev inget testlopp vilket säkert var lika bra.
Sprang lite kortare lopp med Marcus i stället... Jag dog. Kondisen var verkligen inte på topp, haha.

Med tanke på gårdagens bravader är jag glad över att träningsvärken "bara" sitter i överkroppen, hade det vart benen också hade jag vart lite mer död, nu är jag bara stel ^^ 


Nog för att jag är lat och har tyckt att det har vart skönt att inte behövt springa på länge kände igår när jag snörade på mig spikskorna och framför allt när springandet var klart att
"Shit vad kul det är!"



Kommentarer

Desirée

Jag vill också komma o se hur det ser ut nu när det är nytt där ;) Saknar er där hemma!

17:01:21 / 2010-01-16 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu