EN LUSTIG DAG

Till att börja med måste jag bara tala om att headseten på jobb är värdelösa. Antingen så fungerar de inta alls eller så hör man inte ett piss i dom. Efter ca 40 min jobb med att hitta ett fungerande headset fick jag även tag i en ljud förstärkare till det. SEN efter det gick det bra. Men det blev bara effektiv tid på ca 15 min den timmen. Sug.
Sen då, ja jag har ju ett ganska otacksamt jobb trots att det börjar kännas bättre att gå dit om dagarna då folket som jobbar där är mycket trevliga. Så är även coacherna. Men det är ju som sagt otacksamt. T.ex. fick jag en avsnäsning idag då jag använde mig av fel form av ord då jag undrade om jag pratade med rätt person då fick jag höra detta:
"Jag pratar inte med idioter som inte kan Svenska!!!!"

Härligt va? Hoho.
Det positiva idag var att jag kom upp över 100 hushåll som jag sålt till. Det kändes fint!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu