Well done

På riktigt, jag hade varken känsel i rumpan eller i låren när jag klampade in i föreläsningssalen. Så jääääkla kallt!
Hur som helst så pratade vi om om reformen vid sen medeltiden samt även lite om reformationen i Sverige. Intressant må jag säga. Sprang även (okej jag satt ner) på en gammal bekant (?) vilket det var ett ganska otippat ställe att springa på honom på d.v.s utanför Geijer-Salen.. Om ni inte förstår så förstår jag er. Haha.
Sen blev det även jobb i 4h och totalt 1 order. Det kändes okej, det skulle kännas bättre om jag ändå fick iväg 2-3st om dagen, om inte fler såklart.

Överlag har det hittills vart en bra dag! :)


Kommentarer

Desirée

En bättre dag vore det om du kom o hälsade på här ;)

21:56:41 / 2010-02-22 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu