Lonely

Jag sitter här ensam och tuggar i mig den stackars kladdkakan jag gjorde idag mitt på dagen. Det som ändå har vart positivt idag är att Desse och lökade här fram tills kl typ 16 eller något. Det som inte är så positivt är att jag fortfarande har ont i huvudet trots att jag både har ätit och druckit en massa vatten.


Det var alltså riktigt kul igår. Dock tror jag att jag spårade ordentligt då det är en aning hög klack på mina förbenade skor. Att gå på is/snö var liksom inte sådär jätte stabilt. Annars kändes det bra. Tror jag.

Kommentarer

Desirée

Saknar dig min sköna. Du får allt komma upp hit o hälsa på snart!! :O

23:34:38 / 2010-02-14 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu