Lagom redo

Har ju haft lite klänningsångest de senaste dagarna då jag verkligen inte har hittad den (för mig) perfekta klänningen. Huxflux hittade jag i alla fall en klänning på Nelly i måndags och klickade hem den snabbt som attan.
Fick hem klänningen idag och trots att den är i stl xs var den lite för stor, gissa vart (...), men i övrigt satt den perfekt! Måste bara hitta något att ha över, annars finns det en viss risk att det blir lite naket, humhum.

Imorgon är hur som helst sista dagen på jobbet, vet inte alls hur det blir nästa år, har jag tur kanske jag kan få komma och jobba lite i sommar, det vore kul.
Det problematiska nu är dock att jag står som 25e reserv på media och kommunikationsvetenskapen och som 4e reserv till historia B, så kommer jag inte in på inget av dem vet jag verkligen inte vad jag ska göra. Ett helt halvår som kanske bara går käpprätt åt skogen. Börja söka jobb? Hualigen.

Har dock en liten plan men vet inte vad som krävs av mig för att jag ska kunna genomföra den, måste kolla upp det...

Kommentarer

Desse

flytta till Göteborg och pröva dina vingar här :D

19:44:44 / 2010-12-29 - http://des.blogg.se/

Desirée

vill se en bild på den fina klänningen! :)

21:32:28 / 2010-12-29 - http://desireedesign.blogg.se/

Nisse

Om du mördar fyra historiker så löser det sig ju!

11:48:38 / 2010-12-30

Leia ♥

Har du något nyårslöfte?? :)

13:34:54 / 2010-12-30 - http://leiabloggar.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu