Egoboost

I torsdags så var vi ju hemma hos Maria (den med det läckra röda håret) och pysslade lite. Manne hade med sig kameran och olyckligtvis så fastnade jag på bild (någon som är förvånad?). När jag sen såg att jag var taggad på ett foto på facebook av samma man  trodde jag inte att det skulle vara någon höjdare att se bilden, men surprice I like the picture it a lot.
Bör även tillägga att detta inte är första gången jag blir smickrad när jag ser mig själv på bild. Första gången det hände var när IdaSkida (Ålands Ida) efter 16 maj 2007 kom med en framkallad bild i en ram. I den här ramen satt jag själv. Idag står den här ramen högst upp på en hylla där jag kan se den varje dag när jag vaknar och varje dag innan jag somnar. Att få se sig själv med texten "You are beautiful" varje dag är nog bra för själen för det är nästan så att jag tror på det själv mer för varje dag som går.
En självförtroendeboost har ingen någonsin mått dåligt av!
Bilden Manne tog och som jag kan kolla länge på (mer än på min egna spegelbild, haha) är denna:


Kommentarer

Sussi - 22 år, mamma & student!

Maaaw <3

21:43:00 / 2010-12-16 - http://sussey.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu