Mindre än två veckor

Idag var näst sista kvällen jag jobbade, nästa kväll är fredag den 27 augusti, vilket också är sommarens sista dag på hbt för min del. Det vill säga har jag bara två veckor kvar där borta, vilket känns både bra och dåligt. Bra för att slippa de, erm, idioterna som kommer dit och tråkigt för att det kommer bli så tomt utan alla knasiga och småroliga människor som jobbar där.
Så nu ska jag passa på att njuta av alla tidiga mornar jag har kvar så jag kan längta tillbaka sedan ;D

Kommentarer

Fast Freddy

Vi alla kommer sakna dig när du slutar, du är den bässta som nånsin suttit i vågen på Högbytorp! Hoppas du kommer tbx nästa sommar :) <3

23:39:29 / 2010-08-18



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu