Strålande

Har nyss vart ut och sprungit mitt backpass, en lite jobbig sak var att det var lite is kvar i backen och att det var hundbajs överallt. Som Italien ungefär minus isen, haha.
Nu väntar frukost och sen bär det av till jobbet. Känner mig för tillfället lite "ringrostig", det känns att man tappar lite när man inte ringer varje dag, sen vet jag inte heller om det är en ny kampanj eller något.
Vi får helt enkelt se hur det blir när jag kommer dit!

Jag måste även ta tag i lite pluggande då jag har min omtenta på fredag, fysatan. Det skulle ju vara skönt att få godkänt, men ja, frågan är om jag är kapabel till att få det...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu