Skatt

Nu är jag både konfunderad och lite arg. Jag har inte fått min deklaration ännu, vilket är jättekonstigt då typ alla har fått den, så jag gick in och skaffade mig en e-legitimation för att kunna logga in på skatteverkets hemsida för att där kanske kunna se hur min deklaration såg ut.
Ickesanicke, det gick inte att kolla där heller eftersom jag inte hade någon förtryckt deklaration.
Saken är ju den att jag jobbade på ICA i december 2008 = lön i januari och sen jobbade jag lite extra hos Petra på Medori i somras samt att jag började på Provoice i oktober, så jobbat har jag ju gjort. Har även skattat på den (hemskt lilla) inkomsten jag hade förra året. Så jag ska allt ha lite cash tillbaka!

Nej ni, det blir till att ringa skatteverket imorgon!

Kommentarer

Desirée

Juste man kanske ska ta o deklarera också. SUCK!

20:42:16 / 2010-04-19 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu