Shopping i Rom

I onsdags tog hela gänget en tur in till Rom. Vi lyckades får kanon väder just den dagen också vilket var great. Det var väl i första hand tänkt att det skulle bli en del shopping, dock kände jag egentligen inget behov att köpa något med kom hem med två föremål som jag verkligen fastnade för:


Världens härligaste mys/pyjamas byxor. Köpta på kedjan Yamamay. Dom var ganska dyra för att vara just mysbyxor men de gick inte att motstå, 24,90 euro gick de loss på. Sen kolla färgen på dem, knallrosa! :)

Hittade även något som jag har tänkt köpa länge, nya lurar till min iPod. Det blev inget velande om jag verkligen skulle köpa dem eller inte, frågan var vilken färg det skulle vara på dem. Och surprice, det blev rosa ;)





Vad tycker ni, var det värt det? ^^,

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu