Kvällning

Nyss hemkommen från Lidingö, var där och tränade. Komiskt att vi bara var 2 aktiva nu på kvällen, ganska skönt också måste jag säga då träningen gick otroligt fort!
Nu blir det så att jag får nya träningsprogram till nästa vecka (?) eller något sånt - gympass 3 gånger i veckan = Kajsa kommer att bli biff, haha.

Imorgon bär det av till Alsike för lite fotboll. Eller okej, det blir fotboll hela helgen, woho. Det är nämligen träningsläger, mycket trevligt. Sen vet jag inte heller om det blir så mycket fotboll för mig nu i vår, känner att jag verkligen vill ta tag ordentlig i mitt springande, och dessutom blev det EXTREMT mycket fotboll förra året, och man måste ju kompensera lite ^^

Skrivs imorgon, trevlig fredag kväll på er!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu