3 dagar kvar

Jag vaknade med ett leende på läpparna idag, del för att solen skiner och sen det faktum att jag enbart har tre jobb pass på Provoice kvar. Det kommer visserligen bli jättetomt att lämna det stället, det kryllar ju av härliga personer där uppe! Dock känner jag att det halvåret som jag faktiskt har jobbat där har tärt lite på mig, det är ett påfrestande jobb.

Efter jobbet vid 19-tiden så blir det en tur ner till Studenternas, kommer köra mitt pass där då det är så fruktansvärt besvärligt att mäta upp sträckor på 300m ute på gång vägarna här hemma. Ska dessutom premiär använda mina nya skor, yey!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu