VÅLDSAMHETERNA FORTSÄTTER

Efter att ha spenderat tisdagsnatten i lugnet hemma hos mormor på landet återkom jag till Stenhagen vid 20-tiden igår. Läskit trött så vid 22 bestämde jag mig för traska i säng. Precis när jag ska ställa min klocka så att jag ska komma upp i tid upptäcker jag att en pikebuss är parkerad utanför, samt att det är poliser med sköldar.. Happ tänkte jag, det har inte blivit lugnt än...
Något som jag sen såg var totalt svartklädda poliser (?) som smög runt huset med ficklampor. Herrejösses. Strax efter jag sett dem sr jag poliserna plocka en grapp och sätta honom i polispiken. Då kände jag att jag kunde gå och lägga mig i lugn och ro...
När ska detta sluta?

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu