VAD HÄNDE HÄR?!

Jag lyssnar på en speciell sorts musik (inte speciell som i att ingen någonsin har hört talas om skiten tidigare), utan mer i speciell att inte lyssna på annan typ av musik. Favorit musiken är The Killers (lovelovelove), Coldplay, Mando Diao, Lily Allen & såklart Itchy Daze.
Nu dessa dagar då jag sitter hemma hela dagarna så har jag haft på ZTV i bakrunden då jag suttit vid datorn och jag har fått en crush i Little Boots - Remedy. Absolut ingenting jag skulle få för mig att ladda ner, men wtf, skiten är ju hur bra som helst!
Lyssna själva!
Nej, jag har inget emot ny musik, lyssnar mycket på radio och tycker mycket om att lyssna på varierad musik, fast i min ipod så är det de ovanstående banden som regerar...
Och Britney Spears också, men schh det är inget vi behöver diskutera högt ;)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu