FYRA ÅR SEN

Idag är det på dagen fyra år sen min morfar dog. Kan ibland översköljas av känslan att jag saknar honom så fruktansvärt mycket att det gör ont i magen. Han betydde så oerhört mycket!
Han och mormor var/är de personer som alltid ställde upp då det behövdes, vilket har vart ganska mycket under mina 19 levnadsår. Jag tror man kan se mormor/morfar som ett komplent till min pappa som jag aldrig riktigt haft bra kontakt med (tråkigt, jag vet). Nu är det bara mormor kvar, hoppas att hon finns kvar länge till dessutom skulle nog bryta ner mig totalt om hon försvann!
Frans Ludvig Sune
361213 - 050914
Världens bästa morfar!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu