WORKOUT

Jag har ångest! Eller egentligen inte men jag är less på mig själv och har nu bestämt mig. Jag måste gå ner 2-3 kg (om ni frågar mina vänner är det nog ingen av dem som egentligen tycker det), eller huvudsaken är att jag måste bli av med "kulan" på magen, this is how I'm going to do it:
1. Jag är programlagd 5 träningspass i veckan, vilket jag inte ändrar på - det funkar bra.
2. Sluta småäta, även sluta med fikabröd/godis hemma hos mormor på onsdagar.
3. Inge mer O'boy till frukost
4. Försöka sluta dricka coca cola (bad cravings)
5. Dricka vatten i stället för saft (hejdå socker)
Dock så borde jag väl kunna få i mig något onyttigt, tycker ni inte? Nötter, popcorn eller något annat som ändå inte riktigt hemskt som typ chips eller mjölkchoklad?
Snygga brudar på ett hett Ullevi i somras, jag den fulminade tjockisen i mitten...
Observera att jag är röd och inte brun, haha

Kommentarer

Susanne ♥

Håller med absolut! Röda katter ska det va...

18:40:26 / 2009-10-08 - http://snyggastdesign.blogg.se/

Desirée

Är det här du gömmer dig din lille filur ;p

Brun & fin man var i somras då .



Jag brukar säga att man kan få äta något lite gott på fredagar eller/och lördagar. Då är det trots allt helgmys.

17:26:00 / 2009-10-12 - http://desireedesign.blogg.se/

Anonym

Lightpopcorn är det "nyttigaste" godiset.

18:16:30 / 2009-10-12



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu