UT TITTAD

Klicka på bilden för att komma till deras hemsida

Nyss hemkommen från gymmet (körde styrke programmet idag i stället för igår) och just nu är mina ben mer eller mindre som spaghetti! Jösses säger jag bara.
En sak som dock var lite jobbigt. Förut har jag ju vart där på söndagar och då är det inte så mycket folk, men nu.. Shit vad ut tittad jag kände mig. Fast det är kanske inte så konstigt - det var jag och mamma bland massor med män/killar på hela gymmet. Haha.
Det ska bli kul att se hur alla reagerar när jag börjar köra frivändningar (om det kommer ligga i mitt vecko program). Visserligen fanns det ett par manliga läckerbitar där idag också så en själv hade något att spana på och sen är det ju kanon om man behöver lite hjälp med något (a)

Kommentarer

emma

hoppas du har haft en bra måndag? /fröken bitterfitta

00:56:31 / 2009-10-06 - http://frokenbitterfitta.blogg.se/

H A I D I J A K O B S S O N

Godnatt, hoppas du sover riktigt gott :) ♥

01:04:44 / 2009-10-06 - http://haidis.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu