SOLIGT OCH VARMT

Solen skiner och på balkongen så visar termometern att det är nästa 20grader varmt. Tror dock att det inte är det när man väl kommer ut och kliver in i skuggan (vi har sol på balkongen hela dagarna). Ska iväg och träna lite, fast jag har inget nytt program så kör väl på det jag hade förra veckan (8x200m vila 4min).
Jag håller fortfarande på och pillar på den fina designen från tescho.se. Jag vill få en liten "egen" prägel trots allt, vilket är ganska svårt då jag inte är någon hejare på html. I skolan använde vi ju oss av dreamweaver och då kunde man bara kolla på själva designen när man la in grejer och inte bry sig så mycket av koderna.
Jag saknar skolan lite, då hade man i alla fall något att göra om dagarna. Det har jag inte nu...
Siri, jag & Amanda på elevexpo veckan innan studenten :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu