SEGA

Datorn går fruktansvärt långsamt. Funderar på att tömma skiten på bilder (lägga dem på skivor), eller vänta! Jag har ju för fasiken ett usb-minne någonstans på typ 16g eller liknande. Kanske kan lägga bilderna på det i stället.. hm, tåls att fundera på.

Igår på jobb gick det ganska dåligt. Och efter första 1½ timmen kom Youness och sa att jag hade 30min på mig att sälja, och ja, sålde gjorde jag. Fick 4 ordrar på 30min! Dock tog det stopp efter det, haha.
Fick antagligen moppen såld också, vilket är great, de kommer och kikar på pärlan på lördag. Jag jobbar så måste skriva lapp till mamma med alla grejer och sådär som rör moppen. 5000:- får jag för den dessutom. Inte fyskam!

Jag är glad idag. Ska sälja moppen (katsching), har en intervju på tisdag och en på måndag nästa vecka. Ska sitta barnvakt nästa lördag - jag kan köpa ett nytt busskort. Det känns liksom som det mesta flyter på just nu. Vilket verkligen är jättekul!

Kommentarer

Sandra

om man ändå hade sån tur

14:06:36 / 2009-10-23 - http://saandramaaria.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu