LOVER

Har nyss tagit min stackars moped på en domedagsfärd. Men vi överlevde! Saken är den att batteriet i min moped är helt åt helskotta slut. Kan inte ha några lampor igång när jag startar den och låter jag gasen vara ett ögonblick för länge så dör den. Måste införskaffa ett nytt batteri - eller ett körkort.
Anledningen till att jag fortfarande kör min moped vid 19 års ålder är att den är väldigt praktisk att ha då jag ska in till Studan och träna, billigare än bussen, dessutom går det snabbare ^^

Sommaren '08. Ren, fin & någorlunda hel...

Kommentarer

TereseErica

Jag är förkyld, men på bättringsvägen! har du gjort något skoj idag?

16:05:32 / 2009-10-06 - http://tereseerica.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu