KÄNSLAN

Jag har läst de tre första böckerna i Twilight serien (är snål och väntar på att den sista ska komma ut på pocket -.-) den andra och tredje boken har jag gråtit/skrattat mig igenom. Kan inte riktigt beskriva hur jag känt, haft den känslan av att jag vill vara Bella, vara älskad av både en vampyr och en varulv. Känna den smärta hon känner, känna den lycka hon känner. Det är rätt geeky faktiskt! Men böckerna levererar en viss känsla, detta är det böckerna jag har känt mig in i mest.
Det jag hur som helst vill komma till är det här. Videon här under såg jag igår - mamma kom på mig med att sitta och böla. Och när hon gjorde det började jag gråta ännu mer, haha. Fråga mig inte, men det startade i alla fall med gåshud och sen såg jag scenerna i böckerna framför mig.
Kolla på videon - den är underbar!

Kommentarer

TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

13:12:17 / 2009-10-06 - http://tereseerica.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu