INTE BRA

Torsdag idag vilket innebär en resa till Studan, så blir det inte idag. Vaknade med att hela halsen vas svullen och gjorde fruktansvärt ont, inte bra alls! Jag är visserligen inte förvånad då jag har vart trött och hängig hela veckan... Detta betyder hur som helst att jag inte kommer träna idag. Dock så kommer jag åka in till tha work senare idag (jobbar 17.30-21.00), det är ju inte världens mest kraftansträngning att sitta i telefon ;)

Förresten så sa mamma att jag har möjlighet att få ett deltidsjobb på ett stort företag inne i Stockholm, hon skulle ringa senare med telefonnummer och sådär. Kul!
Såhär såg det ut utanför mitt fönster för ett par dagar sen. Nu är bladen alldeles gula!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu