HARD WORK

Det känns som om jag har hur mycket som helst på gång nu, idag, på onsdag och på torsdag jobbar jag mellan 13.45 - 21.00. Detta då jag i lördags introducerades för el tandborstar, så ska sälja det på eftermiddagen och ikväll ska jag som vanligt sälja pocket. Det kommer ju bli lite extra klirr i kassan i och med detta, vilket är kanon! Sen imorgon har jag ju intervjun, hoppas att det ska gå riktigt bra. Såg även att det låg annonser ute på det jobbet nu också, jag var dock väldigt snabb så nästan direkt då de lagt ut annonsen på deras hemsida skickade jag in mitt cv. ^^

Började läsa sista twilight boken igår också - Så länge vi båda andas, och alltså jag vet inte men det var snudd på kärringporr i början.. Humhum, hoppas det blir bättre..!

Kommentarer

Sandra

haha "alltså jag vet inte men det var snudd på kärringporr i början."

14:51:13 / 2009-10-26 - http://saandramaaria.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu