FÖR MYCKET FRITID

Jag är en fena på att göra ljuslyktor! Jag trär pärlor, ni vet vanliga små plastpärlor man bygger pärlplattor av, på ett visst sätt och sen trär jag på dem på en glasburk. Sätter i ett värme ljus och så voilá.
Jag har några favoriter dels den oranga (andra bilden), det är en stor burk och det blir ett super härligt och mysigt sken med den. Där kan man nästa sätta in ett lite högre ljus, jag tror det får plats.
Dock är det länge sedan jag gjorde en nu (pank, pärlorna börjar ta slut och dom är inte helt gratis) och sen känner jag inte riktigt ro för att sitta och pyssla, jättetråkigt!

Kommentarer

Anonym

snyggt! :D

15:20:47 / 2009-10-03 - http://indas.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu