TIDSBRIST

Ja alltså, det är så typiskt att jag ska börja pilla med saker och ting när jag egentligen känner att jag inte har tid. Och detta syns då även på resultatet. Kan direkt säga att det verkar vara totalt omöjligt för mig att få en header som är bra och som jag trivs med. Denna nu är i alla fall mer personlig än innan så den får duga tillsvidare. 
Kan även konstatera att jag älskar att ha Illustrator (CS4) installerat på datorn, för Photoshop är inte kul när det kommer till att behandla text överhuvudtaget. Bara så ni vet, hehe ;)


Header:
Bild 1. Jag och Desiree A på Spanska trappan i Italien
Bild 2. Snela hestar
Bild 3. Desse & jag i Gävle innan Itchy Daze spelning
Bild 4. Filippa och jag hos D.Andersson (ett tag sen nu)
Bild 5. My BBF and me ^^
Bild 6. Rödtottarna i släkten Kaufeldt
Bild 7. Landet <3
Bild 8. Jag och Sandra festade till det ;p <3

Kommentarer

Desirée

Gillar bilden på dig o mig på spanska-trappan! :)

19:40:01 / 2009-11-17 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu