ROBERT PATTINSON

Idag tog jag mig tid (?, har inget planerat på hela dagen så tid har jag ju) och kollade på Harry Potter och den Flammande Bägaren, mest för att jag ville spana in en viss Pattinson. Saken är den att tycker inte den karln är snygg, alltså i verkligheten. I denna filmen såg han dessutom jätteung ut, han var väl 17,18,19 eller något sådant när de spelade in den? Och nej, läcker är han inte. Men då så ser man honom som Edward Cullen i Twilight-sagan och wow, vilken läckerbit!

Jag tror egentligen att det är så som Desse sa efter vi hade sett New Moon att "Det är själva karaktären Edward som man älskar inte Robert himself". Det tror jag stämmer så jäkla bra! Man vill ju verkligen bara vara med honom, hoho. 

Mmm, yummie!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu