NY VECKA

Måndag igen då. Var ut och sprang i morse för första gången på två veckor, behöver jag tala om att jag typ dog? Ska bli skönt att komma igång igen, det är så fruktansvärt tråkigt bara att det blev ett så långt uppehåll!
Ska även iväg och jobba idag (13.45 - 21.00), jag är nervös, får sån ångest ibland där jag inbillar mig att det kommer gå jättedåligt. Vi har ju trots allt manus och är man bara bestämt så brukar det gå vägen. Men som sagt, nu innan har jag typ magknip - jobbigt alltså.

Denna vecka hoppas jag få svar från Coop också, kommer snart gå i taket om jag inte får något svar, ett bra svar skulle ju vara det bästa också.
Måste köpa mer pärlor idag också, ska ha röda, rosa och transparenta.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu