JA ELLER NEJ

Jag har nu möjligheten att tacka ja eller nej till en Skoda Felicia. Denna ska kosta 6000kr och det är då mamma som tar fram det stora kortet. Denna lilla rackare ska i så fall fixas i ordning, besiktigas och sedan ställas av tills dess då jag har fått mitt körkort. Det ända som är är det faktum att mamma inte ger mig bilen utan jag måste betala tillbaka dessa 6000kronorna. En liten invikelse är att jag då måste skaffa ett mer välbetalt jobb, haha. Men jag tror att det är värt det, den är tydligen fräsch, bara en del saker som behöver putsas på.
Brumbrum?

Har lite andra bekymmer också men de får lösa sig senare då det kanske är mer aktuellt...

Kommentarer

Lina.

Hej!



Kika gärna in i min relativt nyöppnade smyckes webbshop, DesignByLina.se.



Där säljer jag smycken (mestadels armband) i olika material. Såsom Läder, Mocka, Siden, Pärl och Kedje Armband.



Nyheter finns nu uppe på sidan.



Välkommen! :)

16:42:33 / 2009-11-30 - http://www.designbylina.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu