HOMEHOMEHOME

Ja, är som sagt hemma, för ovanlighetens skull haha. Mår som en skit, kan inte äta något för ja, det kommer tillbaka samma väg (gross jag vet) och det är andra dagen jag blir hemma från jobb.
Dock undrar jag vad de kommer säga eftersom jag sjukanmälde mig igår och gör jag det idag också så måste jag typ ett läkarintyg från första karensdagen.. Hm. Får väl höra när jag ringer sen, det är ju ändå bara 2 dagar! Jobbar igen först på måndag så då lärde detta ha gått över tycker jag..
Nu ska jag i alla fall rätta alla mormors bingolotter, woho. Om hon har vunnit en resa får jag den, så jag hoppas på en Thailandsresa ^^

Kommentarer

Desirée

Det är väl om man är hemma mer än 3 dagar eller något sådant som man behöver läkarintyg?

14:31:17 / 2009-11-05 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu