BRA START PÅ DAGEN

Idag är det en fullspäckad dag, hela dagen kommer bestå av träning!
Just därför började jag dagen med två rejäla äggmackor så att jag ska stå pall tills jag kommer hem igen. Det är nämligen som så att först ska jag cykla bort till Studenternas (hoppas att det är öppet), köra mitt intervall pass (3x300m eller liknande) och efter det ska jag cykla till gymmet och sen hem. Ganska tufft med all cykling och jag kommer med all säkerhet ha ont i rumpan imorgon, haha.

Senare ikväll så ska jag till Alsikes konstgräsplan och ja ni kanske kan gissa? Fotboll!
Har ju kört nu de senaste 2-3 åren att jag inte spelar någon fotboll på vintrarna utan kör igång igen på våren när det börjar bli varmt ute. Men nu idag så jobbar jag ju inte så varför inte passa på liksom. Blir lite sent dock, det börjar 20.30 och är slut 22.00, tungt, men whatever :)

Dags att packa väskan och sen pumpa däcken på cykeln så pyser jag iväg.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu