Säsongens andra


Idag är det dags för sommar säsongens andra tävling, Valbo Games i Gävle. 200m står på programmet idag och jag hoppas att jag kommer klara av att springa någesådär fort i alla fall. Är inte riktigt i topp form, milt sagt, så en tid på låga 27s är nog inte att räkna med. Det är bara att springa så fort jag klarar så får vi se hur det blir.

Imorgon är det 400m som ska springas, min huvudgren, och det kan ju verkligen inte gå sämre än vad det gjorde förra veckan i Bollnäs då jag sprang på 65,18s. Det är nog den sämsta tid jag gjort på ca 3 år! Nä, imorgon ska jag springa runt och inte bara jogga!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu