Resultat dag 2

Ett ihållande regn som härjade i Gävle gav med sig under min uppvärmining och under loppet. Allt kändes bra på uppvärmningen och jag kände att det kunde gå vägen. 
Skit nervös!
Första 200m kände jag att jag var med, det kändes bra och det kändes som om jag kunde få en tid ner mot 62s. I utgången av sista kurvan var det som att springa in i en vägg, vilken jäkla motvind säger jag bara! Hade en tjej framför mig som var imom räckhåll, men krafterna räckte inte till för att komma ikapp. Tråkigt nog!
Tiden hamnade slutligen på 63,74, en bättring på ca 1½s från förra veckan. Skönt att tiderna går åt rätt håll, men jag är ändå besviken för jag känner att jag kan springa bättre! Synd att det inte visar sig bara...

Nu är det lite uppehåll på tävlingar, hår träning fram till nästa som antingen blir Huddinge, Västerås eller möjligen Skellefteå (!!!) Jag vill kunna få en bra tid innan säsongen är slut, även om det betyder att jag inte kommer ha något liv! 

Hur som helst kan man resumera helgen med att det var okej, 200ingen var positivt överraskande men 400ingen är jag lite lätt besviken på...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu