Resultat dag 1

Ja, det var ju första 200m loppet för säsongen. Jag trodde jag skulle få en riktigt sketen tid och med tanke på min löpning (kände mig som en höna som skulle försöka flyga (hönor kan inte flyga)) och med tanke på hur nervös jag var samt att jag bara tränat hårt i ca 1½ månad nu. Tiden landade på inte allt för glänsande 28,07s. Jag blev faktiskt glatt överraskad när jag hörde det, för den tiden är bara en sekund över mitt personliga rekord som ligger på typ 27,06 eller något liknande.
Eftersom tiden var "positiv" så känns det som om det finns mycket att ta på, känner det själv. 
Nu satsar vi på 400m imorgon och en tid som är ca 3 sekunder snabbare än förra veckan! Jag tror jag kan lyckas! :)

Bild från maj 2008 då vi var upp till Sundsvall för att springa 400m, en hyfasd tid om jag minns rätt och så fick jag ju stå på pallen, bara det ;)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu