Det här med tillägspaket

Jag blev fångad av en telefonförsäljare på centralstationen för ca 2månader sen. Jag fick en bra deal till ett billigt abbonemang (en förlängning av det jag hade i stort sätt) där jag också fick en ny mobil. En blommig Sony Ericsson W595. När jag tecknade detta "nya" abbonemang fick jag även en månad gratis med music unlimited och ett tv-mixpaket. Fattade aldrig hur jag skulle göra för att använda dem.
Nu idag då jag fick min lönebesked kollade jag även min mobilräkning varav jag upptäcker att dessa två tillägstjänsterna ligger kvar och för dom två tillsammans blev ddet ca 100:- extra på min räkning. Vilket inte min kära ekonomi klarar av rikigt. Av den lilla lön jag fick (jobbade inte så många timmar) blir det nu 10:- kvar. Yey! Dock så sa jag upp dessa två nu och slutar jag wappa på min mobil kanske jag slipper en räkning på 800-900:- varje månad!
Ska nog överväga att skaffa ett jobb där jag kan få lite cash så jag t.ex. kan göra något roligt med mina vänner för på 10:- klara man sig inte långt.. Haha.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu