Dagens hår



Jag sov med dubbla utbakade flätor inatt, och eftersom det bli rätt fluffigt så satte jag upp håret lit slarvigt med ett stort hårspänne. Det ser väldigt sommar fräscht ut tillsammans med den blommiga kjol som jag har valt att ha idag. Dessutom när håret är uppsatt sådär så är det urvägen, vilket är jätte skönt då det ska ätas tårta lite senare.


Utöver det faktum att jag har äckligt mycket fräknar och att mitt ena öga är större än det andra (hemskt frustrerande!) så använder jag mig en sån här dag, och de flesta andra dagar också, bara mascara och ögonbrynspenna. Den mascara jag anväder måste vara den bästa någnsin, Loreal's Telescopic Clear Definition. Svår borste att använda men fransarna blir sjukt långa. Det är nice! 

Snart kommer släkten, kanske ska bädda sängen.
Later!

Kommentarer

Anonym

Fräknar är sjukt fint!

00:03:15 / 2010-02-25



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu