SKUM DRÖM

I natt var det faktiskt så illa att jag drömde om Paradise Hotel Stefan. Ingen snusk bör tilläggas, haha, utan han var liksom bara med hela tiden. Jag tror detta är ett tecken på att jag har kollat alldeles för mycket på den egentligen hemska sopan! Men det är vardagsunderhållning på hög nivå, älska tv6 play
Sen en annan sak som kan ha bidragit med att denna Stefan figurerar i mina drömmar kan bero på denna bilden som jag såg på Classes blogg

Här har vi alltså Stefan längs till höger och påriktigt ser han äckligt slemmig ut. Nu har han väl dock rakat av både håret på huvudet och den skiten som sitter runt munnen!
& nej, jag tänker inte sluta titta på PH, jag är fast i deras intriger :P

Kommentarer

jess

haaaaahahhaa

13:45:30 / 2009-12-10 - http://theshedevil.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu