TELEFONTID


Hästen på bilden har inget med texten att göra...

Och så var det återigen måndag då. Jag har lite svårt att hålla koll på dagarna eftersom de flesta är de andra lika (okej just nu är det fotboll på tisdagar och torsdagar). Idag väntar i alla fall en lika tråkig dag som tidigare skulle jag tro.
Igår så ominstallerade jag mitt the Sims 2 med diverse expansionspaket så det är det jag vill spela hela dagen, men icke - jag ska ringa dessa ställen:
- Folktandvården
- Vårdcentralen
- Coop/Willys/ICA & möjligtvis IKEA

Detta kommer ta hur länge som helst, dessutom hatar jag att prata i telefon (y) Men ska man itta ett jobb så måste man anstränga sig, det kommer inte ramla ett från skyn... Tyvärr!

Kommentarer

Sanna

tack så jättemkt! Hur ere med dig idag då? =)

10:55:13 / 2009-08-31 - http://sannakumlins.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu