PÅ LANDET

Skepptunakyrka september 2008 (c) KAJSA KAUFELDT

Idag har det var en väldigt trist dag. Det har regnat hela dagen så eftersom jag har vart hos mormor (jag trivs bättre där än att vara ensam hemma hela dagarna) så har vi inte kunnat göra något.. Jag har visserligen massakerat en del björkar (träd) som finns på tomten samt ryckt lite tisstlar (ogräs) ur rödbets/morots/gurk/potatis landet. Ska tillbaka imorgon och hoppas på att det inte regnar lika mycket då så jag kan klippa den där förbenade gräsmattan.
Ja jag är mormors lilla piga, haha!

Funderar på om jag förresten inte ska lägga upp som en portfolio av mina fotografier här.
T.ex bilden ovan är ju ett av mina alster. Vad tycker ni? :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu