Så mycket att göra

Den här veckan har varit löjligt stressig. Har haft två uppsats deadlines, ett prov för en av mina online-kurser, samt de vanliga veckouppgifterna för samtliga kurser. Jag har varit relativt duktig på att planera min tid för att hinna få allt gjort i tid, men som sagt, allt är relativt haha. Just nu sitter jag och försöker få ihop 5-10 sidor för min philosophy-environmentalism kurs. Frågan som vi ska besvara är how is humanity dependent on natural ecosystems.. Alltså, utan våra ekosystem dör vi, rätt och slätt. Detta ska jag alltså besvara på 5-10 sidor. Det är svårt när frågan är så sjukt uppenbar, har just nu 3 sidor. Men! Får jag ihop 4 sidor är jag glad får då räknar jag med en referenssida som den femte! 
Ikväll bokar vi flygbiljetterna till Texas, hur taggad kan man bli?!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu